MOTOR EN TECHNISCHE GEGEVENS VAN DE BMW iX1.
Type aandrijving | Elektrisch |
---|---|
Vermogen in kW (pk) | 150 (204) |
Maximaal koppel (Nm) | 250 |
Transmissie | 1-traps, automatisch |
Aandrijving | Voorwielen |
(Nominaal) vermogen/vermogen van 30 minuten in kW (pk) | 150 (204) / 68 (92) |
---|---|
Koppel in Nm | 250 |
Acceleratie 0–100 km/h in s | 8,6 |
---|---|
Elektrische topsnelheid in km/h | 170 |
CO₂ emissie, gemiddeld WLTP in g/km | 0 |
---|---|
Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100km | 17,2–15,4 |
Elektrische actieradius, WLTP in km 2 | 430–474 |
Passeergeluid in dB(A) | 66 6 |
Accucapaciteit in kWh | 64,8 |
---|---|
Bijgeladen actieradius na 10 minuten snelladen in km 3 | 132 - 152 |
Maximale laadcapaciteit AC in kW | 11 / 22 |
Laadtijd AC 0–100% in u | 6:30 / 3:45 |
Maximale laadcapaciteit DC in kW | 130 |
Laadtijd DC 10–80% in h | 0:29 |
4.500 mm | |
1.845 mm | |
1.616 mm | |
Lengte in mm | 4.500 |
---|---|
Breedte in mm | 1.845 |
Hoogte in mm | 1.616 |
Breedte incl. spiegels (bestuurder-/passagierskant) in mm | 2.104 |
Wielbasis in mm | 2.692 |
Leeggewicht in kg 4 | 1.940 |
Toegestaan totaal gewicht in kg | 2.435 |
Laadgewicht in kg | 570 |
Maximaal trekgewicht bij af fabriek trekhaak, geremd, helling tot 12%, in kg / kogeldruk 5 | 750 / 75 |
Inhoud bagageruimte in l | 490–1.495 |
Type aandrijving | Elektrisch |
---|---|
Vermogen in kW (pk) | 230 (313) 7 |
Maximaal koppel (Nm) | 494 |
Transmissie | 1-traps, automatisch |
Aandrijving | Vierwielaandrijving |
(Nominaal) vermogen/vermogen van 30 minuten in kW (pk) | 225 (306) / 104 (141) |
---|---|
Koppel in Nm | 494 |
Acceleratie 0–100 km/h in s | 5,6 |
---|---|
Elektrische topsnelheid in km/h | 180 |
CO₂ emissie, gemiddeld WLTP in g/km | 0 |
---|---|
Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100km | 18,1–16,9 |
Elektrische actieradius, WLTP in km 2 | 417–439 |
Passeergeluid in dB(A) | 65 6 |
Accucapaciteit in kWh | 64,8 |
---|---|
Bijgeladen actieradius na 10 minuten snelladen in km 3 | 118 - 135 |
Maximale laadcapaciteit AC in kW | 11 / 22 |
Laadtijd AC 0–100% in u | 6:30 / 3:45 |
Maximale laadcapaciteit DC in kW | 130 |
Laadtijd DC 10–80% in h | 0:29 |
4.500 mm | |
1.845 mm | |
1.616 mm | |
Lengte in mm | 4.500 |
---|---|
Breedte in mm | 1.845 |
Hoogte in mm | 1.616 |
Breedte incl. spiegels (bestuurder-/passagierskant) in mm | 2.104 |
Wielbasis in mm | 2.692 |
Leeggewicht in kg 4 | 2.085 |
Toegestaan totaal gewicht in kg | 2.580 |
Laadgewicht in kg | 570 |
Maximaal trekgewicht bij af fabriek trekhaak, geremd, helling tot 12%, in kg / kogeldruk 5 | 1.200 / 75 |
Inhoud bagageruimte in l | 490–1.495 |
Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de standaarduitvoering.
BMW WIELEN EN BANDEN.
De banden voor onze modellen ondergaan strenge tests met tot wel vijftig kwaliteitscriteria – aanzienlijk meer dan de EU voorschrijft voor de wettelijk vereiste bandenlabels. Hier vindt u alle informatie over de eigenschappen van de door BMW gemonteerde banden.
Stroomverbruik en CO₂ emissie.
De getoonde waarden van brandstofverbruik, CO₂ emissies, energieverbruik en bereik, zijn vastgesteld op basis van de versie van de Europese Verordening (EC) 2018 / 1832 die van toepassing is ten tijde van de typegoedkeuring. De cijfers verwijzen naar de WLTP testcyclus conform Richtlijn (EC) 1151 / 2017 en kunnen variëren afhankelijk van de geselecteerde opties. Sinds 1 september 2017 worden voertuigen gehomologeerd volgens de Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Dit is een nieuwe, meer realistische rijcyclus voor het meten van brandstofverbruik en CO₂ emissie. Sinds 1 juli 2020 vervangt WLTP de New European Driving Circle (NEDC) volledig. De testcondities van WLTP zijn realistischer dan die van NEDC. Meer informatie vind je hier.
Het getoonde bereik is gebaseerd op verschillende configuraties van het geselecteerde model en is geen onderdeel van enig uitgebracht voorstel, ze zijn enkel bedoeld ter vergelijking van verschillende voertuigmodellen. Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere, niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik, het energieverbruik en de CO2-uitstoot van een auto. Voor voertuig gerelateerde belastingen of andere heffingen gebaseerd op (in ieder geval onder andere) CO₂- uitstoot kunnen de CO₂ waarden verschillen met de hier weergegeven waarden. De CO₂ efficiency specificaties zijn vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke versie van de Richtlijn 1999/94/EC en het Besluit van 3 november 2000, houdende regels inzake de etikettering van het energiegebruik van personenauto's (Besluit etikettering energiegebruik personenauto’s). De getoonde waarden zijn gebaseerd op het brandstofverbruik, CO₂ waarden, energie consumpties en bereik volgens de WLTP cyclus voor de classificatie.
Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de specifieke CO₂ emissie of nieuwe personenauto’s kan worden verkregen uit het “handboek brandstofverbruik, de CO₂ emissie en het energieverbruik van nieuwe personenauto’s”, dat verkrijgbaar is bij verkooppunten en bij het RDW. Dit boekje kunt u downloaden van de RDW website www.rdw.nl.