Onze tool waarmee u uw toestemming voor ons gebruik van cookies kunt beheren, is tijdelijk offline. Daardoor kunnen sommige functies waarvoor uw toestemming voor het gebruik van cookies nodig is, mogelijk ontbreken.
THE 2
BMW 2 SERIE GRAN TOURER: MOTOREN EN TECHNISCHE GEGEVENS.
De belangrijkste cijfers en details van de BMW 2er Gran Tourer in één overzicht: ontdek hier alles over motor, prestaties, verbruik, CO2 emissie, afmetingen, gewicht en nog veel meer.
De belangrijkste cijfers en details van de BMW 2er Gran Tourer in één overzicht: ontdek hier alles over motor, prestaties, verbruik, CO2 emissie, afmetingen, gewicht en nog veel meer.
TECHNISCHE GEGEVENS VAN DE BMW 2 SERIE GRAN TOURER.
De getoonde waarden van brandstofverbruik, CO₂ emissies, energieverbruik en bereik, zijn vastgesteld op basis van de versie van de Europese Verordening (EC) 2018 / 1832 die van toepassing is ten tijde van de typegoedkeuring. De cijfers verwijzen naar de WLTP testcyclus conform Richtlijn (EC) 1151 / 2017 en kunnen variëren afhankelijk van de geselecteerde opties. Sinds 1 september 2017 worden voertuigen gehomologeerd volgens de Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Dit is een nieuwe, meer realistische rijcyclus voor het meten van brandstofverbruik en CO₂ emissie. Sinds 1 juli 2020 vervangt WLTP de New European Driving Circle (NEDC) volledig. De testcondities van WLTP zijn realistischer dan die van NEDC. Meer informatie vind je hier.
Het getoonde bereik is gebaseerd op verschillende configuraties van het geselecteerde model en is geen onderdeel van enig uitgebracht voorstel, ze zijn enkel bedoeld ter vergelijking van verschillende voertuigmodellen. Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere, niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik, het energieverbruik en de CO2-uitstoot van een auto. Voor voertuig gerelateerde belastingen of andere heffingen gebaseerd op (in ieder geval onder andere) CO₂- uitstoot kunnen de CO₂ waarden verschillen met de hier weergegeven waarden. De CO₂ efficiency specificaties zijn vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke versie van de Richtlijn 1999/94/EC en het Besluit van 3 november 2000, houdende regels inzake de etikettering van het energiegebruik van personenauto's (Besluit etikettering energiegebruik personenauto’s). De getoonde waarden zijn gebaseerd op het brandstofverbruik, CO₂ waarden, energie consumpties en bereik volgens de WLTP cyclus voor de classificatie.
Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de specifieke CO₂ emissie of nieuwe personenauto’s kan worden verkregen uit het “handboek brandstofverbruik, de CO₂ emissie en het energieverbruik van nieuwe personenauto’s”, dat verkrijgbaar is bij verkooppunten en bij het RDW. Dit boekje kunt u downloaden van de RDW website www.rdw.nl.
De getoonde waarden van brandstofverbruik, CO₂ emissies, energieverbruik en bereik, zijn vastgesteld op basis van de versie van de Europese Verordening (EC) 2018 / 1832 die van toepassing is ten tijde van de typegoedkeuring. De cijfers verwijzen naar de WLTP testcyclus conform Richtlijn (EC) 1151 / 2017 en kunnen variëren afhankelijk van de geselecteerde opties. Sinds 1 september 2017 worden voertuigen gehomologeerd volgens de Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Dit is een nieuwe, meer realistische rijcyclus voor het meten van brandstofverbruik en CO₂ emissie. Sinds 1 juli 2020 vervangt WLTP de New European Driving Circle (NEDC) volledig. De testcondities van WLTP zijn realistischer dan die van NEDC. Meer informatie vind je hier.
Het getoonde bereik is gebaseerd op verschillende configuraties van het geselecteerde model en is geen onderdeel van enig uitgebracht voorstel, ze zijn enkel bedoeld ter vergelijking van verschillende voertuigmodellen. Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere, niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik, het energieverbruik en de CO2-uitstoot van een auto. Voor voertuig gerelateerde belastingen of andere heffingen gebaseerd op (in ieder geval onder andere) CO₂- uitstoot kunnen de CO₂ waarden verschillen met de hier weergegeven waarden. De CO₂ efficiency specificaties zijn vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke versie van de Richtlijn 1999/94/EC en het Besluit van 3 november 2000, houdende regels inzake de etikettering van het energiegebruik van personenauto's (Besluit etikettering energiegebruik personenauto’s). De getoonde waarden zijn gebaseerd op het brandstofverbruik, CO₂ waarden, energie consumpties en bereik volgens de WLTP cyclus voor de classificatie.
Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de specifieke CO₂ emissie of nieuwe personenauto’s kan worden verkregen uit het “handboek brandstofverbruik, de CO₂ emissie en het energieverbruik van nieuwe personenauto’s”, dat verkrijgbaar is bij verkooppunten en bij het RDW. Dit boekje kunt u downloaden van de RDW website www.rdw.nl.