KLACHTENPROCEDURE.

    EENVOUDIG ONLINE EEN KLACHT MELDEN.

    De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel. De medewerkers van BMW Financial Services BV zullen er alles aan doen om uw financiering of uw leaseproduct volledig zorgeloos te laten verlopen. Mocht het desondanks voorkomen dat u een klacht heeft over BMW Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars, dan verzoeken wij u deze via onderstaand formulier in te dienen bij BMW Financial Services BV.

     

    Wat verstaan wij onder een klacht.

    Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die u tijdens het contact met BMW Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars heeft ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit uw ervaring.

     

    Hoe dient u een klacht bij ons in.

    Vul onderstaand formulier in. Vul indien mogelijk uw klant- of contractnummer in zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn. Vervolgens ontvangt u een ontvangstbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wij proberen uw klacht binnen twee werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen we u een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn BMW Financial Services BV de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om uw klacht binnen maximaal vier weken op te lossen.

    Lees meer
    BMW Financial Services contact

    Heeft u nog vragen.

    De BMW Klantenservice is bereikbaar via 070-41 47 510 (lokaal tarief). Op werkdagen geopend van 8.00 tot 19.00. Of vul ons contactformulier in.

    Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen.

    BMW Financial Services BV
    Afdeling Customer Service Center
    Postbus 477
    2400 AL ALPHEN A/D RIJN

    Heeft u een privé financiering bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid is opgelost dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet u wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vindt u op www.kifid.nl.

    Heeft u een Private Lease contract bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid opgelost dan kunt u de klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer informatie vindt u op www.degeschillencommissie.nl.

    Lees meer